Home / گلهای آپارتمانی / گیاهان گلدار آپارتمانی / اسامی واریته های بنفشه آفریقایی

اسامی واریته های بنفشه آفریقایی

گل بنفشه آفریقایی جزء گل‌های آپارتمانی محسوب می‌شوند که با نگهداری آن می‌تواند از رنگ‌های متنوع گل‌های آن لذت برد، در این مطلب سعی شده تا اسامی واریته های بنفشه آفریقایی را ذکر کنیم تا علاقه مندان به این گل زیبا بتوانند اطلاعات کامل تری را در این زمینه کسب کنند.

این گل بومی قاره آفریقا و کشور تانزانیا و گفته می‌شود اولین بار توسط یک نظامی آلمانی به نام سنت پل شناسایی شده است. به همین دلیل نام علمی گل بنفشه آفریقایی سنت پلیا (Saintpaulia) نام گذاری شده است.

بنفشه آفریقایی نیاز به مراقبت خاصی دارد. می توانید به منظور تکمیل اطلاعات خود از مطلب بیماری های بنفشه آفریقایی هم دیدن کنید.

اسامی واریته های بنفشه آفریقایی

واریته Summer Twilight

اسامی واریته های بنفشه آفریقایی

این بنفشه آفریقایی دوست داشتنی گلبرگهای بنفشی دارد و با رنگ سفید پوشیده شده است. در مرکز، پرچم های زردی مشاهده خواهید کرد که زیبایی خاصی به گل ها می بخشد.

واریته First Kiss Blush (سرخی اولین بوسه یا بوسه پری)

دلیل نامگذاری این واریته رنگ خاص و زیبای این گل است. این نوع بنفشه دارای رنگ صورتی ملیحی است که به نظر می رسد کمی رنگ بنفش روی آن پاشیده شده است. پرچم ها نیز زرد هستند، بنابراین تضاد رنگی زیبایی وجود دارد.

واریته Gold of Scythian

شکوفه های سفید رنگ بر روی این گونه بسیار زیبا هستند. است. قسمت داخلی شکوفه ها دارای رنگ زرد است در حالی که قسمت بیرونی آن هاله ای از رنگ صورتی ملیح دارد.

واریته Lonestar Twilight


این گونه از بنفشه آفریقایی دارای گلهای سفید ایستاده با حاشیه آبی و پرچم زرد رنگ است. جذاب و دلفریب است و برگهای آن کرک مانند است.

 واریته Shamahanskaya Queen

 

 

این گونه دارای گل هایی به رنگ بنفش با حاشیه ای سفید رنگ است. پرچم ها زرد هستند و جذابیت بصری زیادی دارند. این گونه از بنفشه بسیار نادر است.

واریته Diamond Tiffany یا الماس ململی

اسامی واریته های بنفشه آفریقایی

ببینید این واریته چقدر زیباست. گل های سفیدی که حاشیه آن ها سبز است و پرچم های زردی دارد. این نوع دارای رنگ های زرد و سبز در امتداد لبه بیرونی گلبرگ ها است.

واریته Aroma of Summer یا عطر تابستان

اسامی واریته های بنفشه آفریقایی

بوی خوشی که بعد از شکوفا شدن گل ها در فضا پراکنده می شود دلیل نامگذاری این گونه است. گرچه که نمی توان با دیدن عکس این بوی خوش را استشمام کرد، اما می توان از تماشای شکوفه ها و رنگ زیبای آن ها لذت برد.

گونه های دیگر به زودی به مطلب اضافه می شود.

منبع ترجمه: gardenloversclub

 

About admin

Check Also

لیکاپون چیست

لیکاپون چیست – ریشه دار کردن در لیکاپون

لیکاپون چیست ؟ لیکاپون همانطور که از نامش پیداست به عنوان یک پوکه صنعتی شناخته ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *