نماد سایت اصله

مشکلات گل آنتوریوم و نحوه برطرف کردن آن ها

گل آنتوریوم یکی از گیاهان گلدار آپارتمانی زیبای خلقت خداست. قبلا در مورد گل آنتوریوم توضیحات لازم داده شده است؛ از این رو در این مطلب درباره مشکلات گل آنتوریوم صحبت می شود.

در نگاه اول خیلی نگهداریش سخت نشون میده رو ولی در واقع اصلا اینطور نیست.

مزیت این گل در گل ارایی ناشی از دمگل بسیار بلند و طول عمر زیاد گل بریده ان است،از مزایایی دیگر این گیاه طولانی بودن دوران گل دهی است که به حدود ۳ ماه میرسد، هوای گرم و مرطوب و خاک سبک از نیازهای اساسی این گیاه زینتی است.در گل ارایی به سبک ژاپنی مورد استفاده فراوان دارد.

گل آنتوریوم به رطوبت نیاز داره. بنابر این  براش جزیره درست کنید و در بهار و تابستان غبارپاشی روزانه انجام بدین. در زمستان یک بار در هفته غبارپاشی کافیه.

برگاشو با دستمال نخی ونمدار تمیز کنید و از براق کننده های شیمیایی استفاده نکنید.

برای گلدار کردن گیاه میتونید از قرص ال ای دی استفاده کنید. برای اطلاعات بیشتر به مطلب رشد سریع گیاهان خانگی با قرص های موجود در منزل مراجعه کنید.

هر زمان سطح خاک خشک شد آبیاری کنید. آبیاری زیاد باعث ریزش برگ و زرد شدن برگ و پوسیدگی ریشه ها میشه آبیاری کم هم باعث خشک و زرد شدن برگ ها همراه با بیحالی میشه که باید آبیاری کنید وبراش جزیره درست کنید.

 

مشکلات گل آنتوریوم

گل ها بعد از این که بلافاصله ظاهر شدند، از بین می روند

برگ های جدید گیاه بسیار ضعیف و نازک و رنگ پریده هستند و خبری از گلدهی نیست

برگ های قدیمی گیاه ریزش می کنند

برگ ها در حال زرد شدن هستند

لکه های سیاه رنگی روی برگ های گیاه ظاهر می شوند

حاشیه برگ ها سیاه و خشک می شوند

برگ ها لوله شده و به سمت پایین خم می شوند

برگ های گیاه در حال زرد شدن هستن

توجه: کپی برداری از مطالب وبسایت با ذکر منبع اشکالی ندارد. یعنی این که آدرس کامل وبسایت (http://acle.ir/) در پایان مطلب نوشته شود و یا صفحه اینستاگرام  https://www.instagram.com/acle.ir/ تگ شود.

خروج از نسخه موبایل