نماد سایت اصله

گیره پتوس – نحوه استفاده از گیره پتوس و قیم برای گیاهان رونده

گیره پتوس یه وسیله اما کاربردی برای نگهداری پتوس و انواع گیاهان رونده و همچینن نظم دهی به انواع سیم و کابل هست.

همه عزیزانی که انواع پتوس و گیاهان رونده ای همچون برگ انجیری و پتوس حصیری و … دارن حتما با این مشکل مواجه شدن که ساقه های رونده حسابی دست و پاگیرشون شده.

خوب اولین راهی که به ذهنمون میرسه اینه که از این گیاهان قلمه بگیریم و ساقه ها رو کوتاه کنیم. یا این که با چسب و نخ و میخ به دیوار متصلشون کنیم🤭

اما خوب آخه این چه کاریه وقتی گیره پتوس داریم.

گیره پتوس و نحوه استفاده از گیره پتوس

دوستان عزیز این گیره ها از جنس پلاستیک منعطف هستن. چسب این گیره ها بسیار مقاوم هست و به راحتی روی هر سطحی میچسبه و وفرقی نداره برای دیوار گچی استفاده کنید یا روی کاغذ دیواری.

نکته اینجاست که هم به راحتی میچسبه هم به دیوار آسیب نمیزنه و به راحتی قابل جدا شدن هست.

متاسفانه نوع تقلبی این گیره ها در بازار زیاده. تفاوت این گیره ها اینه که چسبشون بعد از مدت کوتاهی فاسد میشه و زود از دیوار یا هر سطحی که به اون متصل شدن جدا میشه.

اما ما در فروشگاه اینترنتی اصله بهترین جنس و کیفیت رو برای شما عزیزان تهیه کردیم و از همه مهم تر این که ارسالمون هم به سراسر ایران رایگان هست.

این گیره ها در بسته های 20 عددی برای گیاهان خانگی و هر تعدادی که مورد نیاز باشه برای خریدارانی که عمده قصد خرید دارن در فروشگاه وجود داره.

فیلم نحوه استفاده از گیره پتوس هم در اینستاگرام اصله بارگزاری شده و میتونید این فیلم و کارآیی این گیره ها رو ببینید.

راستی این گیره ها فقط برای گیاهان قابل استفاده نیست! شما با استفاده از گیره میتونید سیم و کابل های تلویزیون و … رو به راحتی نظم بدین و محیط اطراف رو شیک و مرتب کنید.

یه تجربه شخصی هم همین جا خدمتتون عرض کنم: گیاهان رونده ای که به قیم یا دیوار متصل شدن برگ های پهن و بزرگ تری دارن و گیاهانی که فقط آویز میشن به مرور برگهای انتهایی ریز و کوچک رشد میکنن.

دوستان عزیزم اگر دوست دارین اطلاعاتتون رو در زمینه گل و گیاه بالا ببرید و یا روش های تکثیر و درمان گیاهان رو یاد بگیرین، کانال اصله در ایتا رو دنبال کنید علاوه بر این میتونید با برقراری ارتباط با مشاور به صورت رایگان مشکلات گیاهانتون رو برطرف کنید و یا برای خرید خاک و کود مورد نیاز گیاهانتون با ارسال رایگان درب منزل اقدام کنید برای پیوستن به کانال اصله روی لینک بزنید
👇👇👇
کانال گل و گیاه اصله در ایتا

 

در صورتی که برای نظم دهی گیاهان رونده نیاز به قیم هم داشته باشید، قیم خزه دار با قابلیت اتصال و بزرگ کردن در فروشگاه موجوده.

کافیه جهت خرید با ادمین کانال در ایتا ارتباط برقرار کنید👆👆

فیلم استفاده از این گیره ها هم در کانال گل و گیاه در ایتا بارگزاری شده.

 

خروج از نسخه موبایل