Home / فیلم آموزشی / گیره پتوس – نحوه استفاده از گیره پتوس و قیم برای گیاهان رونده

گیره پتوس – نحوه استفاده از گیره پتوس و قیم برای گیاهان رونده

گیره پتوس یه وسیله اما کاربردی برای نگهداری پتوس و انواع گیاهان رونده و همچینن نظم دهی به انواع سیم و کابل هست.

همه عزیزانی که انواع پتوس و گیاهان رونده ای همچون برگ انجیری و پتوس حصیری و … دارن حتما با این مشکل مواجه شدن که ساقه های رونده حسابی دست و پاگیرشون شده.

خوب اولین راهی که به ذهنمون میرسه اینه که از این گیاهان قلمه بگیریم و ساقه ها رو کوتاه کنیم. یا این که با چسب و نخ و میخ به دیوار متصلشون کنیم🤭

اما خوب آخه این چه کاریه وقتی گیره پتوس داریم.

گیره پتوس و نحوه استفاده از گیره پتوس

دوستان عزیز این گیره ها از جنس پلاستیک منعطف هستن. چسب این گیره ها بسیار مقاوم هست و به راحتی روی هر سطحی میچسبه و وفرقی نداره برای دیوار گچی استفاده کنید یا روی کاغذ دیواری.

نکته اینجاست که هم به راحتی میچسبه هم به دیوار آسیب نمیزنه و به راحتی قابل جدا شدن هست.

متاسفانه نوع تقلبی این گیره ها در بازار زیاده. تفاوت این گیره ها اینه که چسبشون بعد از مدت کوتاهی فاسد میشه و زود از دیوار یا هر سطحی که به اون متصل شدن جدا میشه.

اما ما در فروشگاه اینترنتی اصله بهترین جنس و کیفیت رو برای شما عزیزان تهیه کردیم و از همه مهم تر این که ارسالمون هم به سراسر ایران رایگان هست.

این گیره ها در بسته های 20 عددی برای گیاهان خانگی و هر تعدادی که مورد نیاز باشه برای خریدارانی که عمده قصد خرید دارن در فروشگاه وجود داره.

فیلم نحوه استفاده از گیره پتوس هم در اینستاگرام اصله بارگزاری شده و میتونید این فیلم و کارآیی این گیره ها رو ببینید.

راستی این گیره ها فقط برای گیاهان قابل استفاده نیست! شما با استفاده از گیره میتونید سیم و کابل های تلویزیون و … رو به راحتی نظم بدین و محیط اطراف رو شیک و مرتب کنید.

یه تجربه شخصی هم همین جا خدمتتون عرض کنم: گیاهان رونده ای که به قیم یا دیوار متصل شدن برگ های پهن و بزرگ تری دارن و گیاهانی که فقط آویز میشن به مرور برگهای انتهایی ریز و کوچک رشد میکنن.

دوستان عزیزم اگر دوست دارین اطلاعاتتون رو در زمینه گل و گیاه بالا ببرید و یا روش های تکثیر و درمان گیاهان رو یاد بگیرین، کانال اصله در ایتا رو دنبال کنید علاوه بر این میتونید با برقراری ارتباط با مشاور به صورت رایگان مشکلات گیاهانتون رو برطرف کنید و یا برای خرید خاک و کود مورد نیاز گیاهانتون با ارسال رایگان درب منزل اقدام کنید برای پیوستن به کانال اصله روی لینک بزنید
👇👇👇
کانال گل و گیاه اصله در ایتا

 

در صورتی که برای نظم دهی گیاهان رونده نیاز به قیم هم داشته باشید، قیم خزه دار با قابلیت اتصال و بزرگ کردن در فروشگاه موجوده.

کافیه جهت خرید با ادمین کانال در ایتا ارتباط برقرار کنید👆👆

فیلم استفاده از این گیره ها هم در کانال گل و گیاه در ایتا بارگزاری شده.

 

About admin

Check Also

آموزش کاشت بذر برگ انجیری فر با فیلم آموزشی

با توجه به گرون شدن گل و گیاه تصمیم دارم انواع گیاه آپارتمانی رو که ...

2 comments

  1. سلام. لطفن یه راهکار به من بدید. گیره های پتوس که به دیوار زدم را میخوام جدا کنم اما رنگ و گچ دیوار با اون جدا میشه. واقعن یه دردسر حسابی برام شده. رفتم سفر پتوسها خراب شدن. الان واقعن نمیدونم چکار کنم. اگر راهی برای جدا کردن اونها بدون آسیب به دیوار میدونید لطفن به من بگید. خیلی ممنونم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *