Home / آفات و بیماری ها / از بین بردن آفت گیاهان و پشه گلدان با قرص جوشان

از بین بردن آفت گیاهان و پشه گلدان با قرص جوشان

از بین بردن آفت گیاهان و پشه گلدان با قرص جوشان به راحتی امکان پذیر است و دیگر نیازی به استفاده از سموم پرخطر برای انسان نیست.

پشه گلدان یکی از معضلات و مشکلات اساسی برای افرادی است که در منزل خودشان گل و گلدان نگهداری می کنند. این پشه ها فقط از طریق رطوبت زیاد به وجود میان. زمانی که آبیاری زیاد میشه و یا آب به خوبی تخلیه نمیشه مکان مناسبی برای رشد این پشه ها درست میشه.

آفات گیاهان هم در اثر رطوبت و هوای دم کرده، عدم تهویه هوا، آبیاری زیاد و خاک آلوده به وجود میان.

برای از بین بردن آفات مانند از بین بردن شته، راه های زیادی وجود داره که روش از بین بردن شته با اسپری خانگی توضیح داده شده.

اما در این مطلب قرار است با هم روش از بین بردن آفت گیاهان و پشه گلدان با قرص جوشان را مورد بررسی قرار بدیم.

از بین بردن آفت گیاهان و پشه گلدان با قرص جوشان

اول از همه باید این نکته رو متذکر بشم که هر قرص جوشانی برای این کار مناسب نیست. در واقع برای از بین بردن آفت و پشه گلدان و حتی مورچه نمی توانید از قرص جوشان خوراکی استفاده کنید.

در صورت استفاده از قرص جوشان خوراکی، علاوه بر این که به درمان گیاه کمک نکردین، بلکه سبب تجمع انواع پشه و ککرم خاکی و … هم میشین.

برای از بین بردن آفت و پشه گلدان می بایست از قرص جوشان برای گیاهان استفاده کنید که توضیحات کامل این محصول داده شده است.

این قرص جوشان حاوی حشره کش سیستمیک جهت جلوگیری از تجمع حشرات در خاک گلدان و از بین بردن آفات چسبیده به برگ و ساقه گیاهان است.

 

مزیت مهمی که داره اینه که بوی بدی نداره و برای استفاده کننده کاملاً ایمن است.

در صورتی که گیاه تازه به انواع آفت مثل شته یا شپشک آردآلود مبتلا شده به راحتی با اسپری کردن این قرص بر روی آن می توانید آفات را از بین ببرید.

اما اگر گیاه مدت زیادی است که به بیماری مبتلا شده است و یا پیشرفت بیماری و آفت بسیار زیاد بوده که گیاه را درگیر کرده است، باید حتما از سموم مناسب استفاده کنید.

برای تهیه این قرص جوشان و انواع کود و سم های گیاهان مانند   خرید کود کامل گل و گیاه آپارتمانی ، خرید اسید هیومیک، خرید کود سه بیست (NPK)، خرید کود ضد استرس گیاهان، قارچ کش مانکوزب و یا سم دیازینون برای کشتن کرم گلدان، خرخاکی و هزارپا کافی است با ما در اینستاگرام یا از طریق کامنت در ارتباط باشید.

مشاوره رایگان در زمینه درمان گیاهان آپارتمانی بیمار از طریق اینستاگرام به آدرس https://www.instagram.com/acle.ir/ انجام می شود.

About admin

Check Also

چرا برگ انجیری شکاف ندارد

چرا برگ انجیری شکاف ندارد

چرا برگ انجیری شکاف ندارد گل برگ انجیری، برگ هایی دارد، که زیبایی بی نظیر ...

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *